Skip to content

Hódevésre buzdít a Greenpeace

2011. december 14. szerda

Újabb kampányba fogott a Greenpeace. A nemzetközi akció lényege, hogy rávegyék az embereket a minél több hódhús-fogyasztásra.

Ilyen pólókban kampányol a Greenpeace.

Hódellenes kampányba fogott a Greenpeace, mivel az erdők területe rohamosan csökken világszerte. A szervezet nem tudott semmilyen eredményt elérni a fakivágás ellen, így úgy gondolják, a a fakirágás ellen kell cselekedniük.

Ennek szellemében fogalmazták meg új tűzték új kampányuk zászlajára jelmondatát: “Mentsd meg a fákat, egyél hódot!”.

Azt szeretnénk elérni, – mondja a Greenpeace magyarországi szóvivője – hogy az emberek étrendjébe belekerüljön a hódhús, és ruházatuk is nagyobb mértékben tartalmazzon hódszőrmét, és egyéb kiegészítőket. Mint elmondta, több ország kínai-, és gyros-büféjével megkezdték a tárgyalásokat, hogy a korábbi kutyahús helyett hódhúsból készítsék ételeiket. A kutyahúsból történő sütést-főzést ugyanis a korábbi ‘Tüntessük el az ebeket az utcáról’ kampányuk céljából vezették be az ilyen gyorséttermekben.

Reklámok

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.